سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان فعال سازی تبلیغات گوگل

معمولاً اگر سایت شما مشکلی ازجمله ویروسی‌بودن، ری دایرکت شدن و… نداشته باشد یا مربوط به کسب‌و‌کارهای خلاف قانون مانند شرط‌بندی و همسریابی نباشد و در متن شما شماره تلفن وجود نداشته باشد، طبق گفته گوگل حداکثر یک روز برای تأیید طول می‌کشد. ولی معمولاً تبلیغ‌هایی که با اکانت وی دیجیتال مارکتینگ ساخته می‌شود، در کمتر از یک ساعت تأیید شده و شما در کمتر از یک ساعت می‌توانید تبلیغ خود را در صفحه اول گوگل ببینید.

خدمات محدود در تبلیغات گوگل

اصولا خدمات و محصولاتی که طبق قوانین کشور و همچنین سیاست های گوگل نباشد را نمی توان تبلیغ کرد. وبسایت هایی مانند شرط بندی و پیش بینی  و یا فروش پایان نامه و غیره به هیچ وجه امکان تبلیلغ در گوگل را ندارد.

 

 

مشاهده گزارش تبلیغات در گوگل

با پنلی که وی دیجیتال مارکتینگ در اختیار شما قرار می‌دهد، شما در لحظه می‌توانید گزارش ریز تبلیغات خود را ببینید. شرکت‌هایی که از دادن پنل اصلی و انگلیسی گوگل ادورز به شما به دلایل مختلف خودداری می‌کنند، باید برای شما گزارش‌های روزانه یا هفتگی ارسال کنند

 

اثر تبلیغات در گوگل بر روی سئوی سایت

طبق گفته خود گوگل تبلیغات در گوگل هیچ تأثیری در سئو سایت شما ندارد. فقط ممکن است به‌خاطر گرفتن کلیک بیشتر در هنگام انجام کمپین تبلیغات در گوگل، رتبه الکسای شما بهبود پیدا کند.