سفارش تبلیغ
صبا ویژن

20 مورد از تبلیغات ممنوع در کمپین گوگل ادز

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که بخواهید بدانید تبلیغات ممنوع در کمپین گوگل ادز کدام ها هستند؟ چه نوع کسب و کارهایی هستند که هیچ وقت نمیتوانند کمپین های گوگل ادوردز خود را ران کنند؟

در این مقاله شما با آخرین قوانین تبلیغات ممنوعه توسط گوگل آشنا خواهید شد.

لازم به ذکر است که این 20 کسب و کار در صورتی که تبلیغات خود را در اکانت گوگل ادوردز شروع کنند بلافاصله از طرف گوگل تعلیق یا اصطلاحاً suspend خواهند شد. پس با ما همراه باشید.

20 مورد از تبلیغات ممنوع در کمپین گوگل ادز

 

 1- سوء استفاده از شبکه تبلیغات:

ما می خواهیم تبلیغات در سراسر شبکه Google برای کاربران مفید ، متنوع ، مرتبط و ایمن باشد. ما به تبلیغ دهندگان اجازه نمی دهیم تبلیغات ، محتوا یا مقصدی را که سعی در فریب یا دور زدن روند بررسی تبلیغات ما دارد ، اجرا کنند.

نمونه هایی از سوء استفاده از شبکه تبلیغاتی: تبلیغ محتوایی که حاوی بدافزار است. “پوشاندن” یا استفاده از تکنیک های دیگر برای پنهان کردن مقصد واقعی که کاربران به سمت آن هدایت می شوند. “آربیتراژ” یا تبلیغ مقصد برای هدف اصلی یا اصلی نمایش تبلیغات ؛ ترویج مقصد “پل” یا “دروازه” که فقط برای ارسال کاربران به جای دیگر طراحی شده است. تبلیغات با هدف تنها یا اصلی به دست آوردن تاییدیه های شبکه های اجتماعی عمومی از کاربر ؛ “بازی” یا دستکاری تنظیمات برای تلاش برای دور زدن سیستم های بررسی خط مشی ما

 2- جمع آوری و استفاده از داده ها:

ما می خواهیم کاربران اعتماد کنند که اطلاعات مربوط به آنها احترام گذاشته می شود و با مراقبت مناسب رفتار می شود. به همین ترتیب ، شرکای تبلیغاتی ما نباید از این اطلاعات سو mis استفاده کنند ، و یا آنها را برای اهداف نامشخص یا بدون افشای اطلاعات مناسب یا اقدامات امنیتی جمع آوری نکنند.

توجه داشته باشید که هنگام استفاده از تبلیغات شخصی ، که شامل بازاریابی مجدد و مخاطبان سفارشی است ، سیاست های اضافی اعمال می شود. اگر از ویژگی های شخصی سازی هدف گذاری تبلیغات استفاده می کنید ، حتماً مجموعه داده های تبلیغات شخصی شده و سیاست های استفاده را مرور کنید.

نمونه هایی از اطلاعات کاربری که باید با دقت انجام شود: نام کامل؛ آدرس ایمیل؛ آدرس پستی؛ شماره تلفن؛ هویت ملی ، حقوق بازنشستگی ، تأمین اجتماعی ، شناسه مالیاتی ، مراقبت های بهداشتی یا شماره گواهینامه رانندگی ؛ تاریخ تولد یا نام خانوادگی مادر علاوه بر هر یک از اطلاعات فوق ؛ وضعیت مالی؛ وابستگی سیاسی؛ گرایش جنسی؛ نژاد یا قومیت ؛ دین

نمونه هایی از جمع آوری و استفاده از داده های غیرمسئولانه: به دست آوردن اطلاعات کارت اعتباری از طریق یک سرور غیر ایمن ، تبلیغاتی که ادعا می کنند از گرایش جنسی یا وضعیت مالی کاربر مطلع هستند ، نقض خط مشی های ما که برای تبلیغات و بازاریابی مجدد مبتنی بر علاقه اعمال می شود.

3- ارائه اطلاعات نادرست:

ما می خواهیم کاربران به تبلیغات موجود در سیستم عامل ما اعتماد کنند ، بنابراین تلاش می کنیم از شفافیت و صداقت تبلیغات اطمینان حاصل کنیم و اطلاعاتی را که کاربران برای تصمیم گیری آگاهانه به آن نیاز دارند ، ارائه دهیم. ما با درج اطلاعات مربوط به محصول مربوطه یا ارائه اطلاعات گمراه کننده در مورد محصولات ، خدمات یا مشاغل ، اجازه تبلیغات یا مقصدی را نمی دهیم که کاربران را فریب دهد.

نمونه هایی از اظهار نادرست: حذف یا پنهان کردن جزئیات صورتحساب مانند نحوه ، چه چیزی و چه زمانی از کاربران هزینه کسر می شود. حذف یا پنهان کردن اتهامات مرتبط با خدمات مالی مانند نرخ بهره ، کارمزد و مجازات. عدم نمایش شماره های مالیات یا مجوز ، اطلاعات تماس یا آدرس فیزیکی در صورت لزوم ؛ پیشنهاداتی که در واقع در دسترس نیستند ؛ ادعاهای گمراه کننده یا غیر واقعی در مورد کاهش وزن یا افزایش مالی جمع آوری کمکهای مالی به بهانه های دروغین “فیشینگ” یا به دروغ ادعا می شود یک شرکت معتبر است تا کاربران را از اطلاعات شخصی و مالی ارزشمند جلب کند.